[Epitesz-barkacs] thermoszelep

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 23., K, 09:57:41 CEST

igen, tud olyat. ha jo nagy tartaly van a sontagon, akkor puffernek hivjak. kulon van szivattyus kor a kazan es a puffer kozott, es a kazant a puffer homeroje inditja. kulon masik szivattyu forgatja a holeado es a puffer kozott a vizet. szepygab sokszobas sokszintes epuleteben raadasul tobb kulon holeado kor, tobb kulon szivattyuval. mert a kazan szivattyuja nem biztos hogy atforgatja a 25 db padlo es falfutes kort.

a masik verzio ugyanaz, csak kicsi a tartaly, belul kicsit tervezve van az aramlas, es hidraulikus valtonak hivjak. itt nem igazan pufferel, de egy automata bypasskent viselkedik

vajk