[Epitesz-barkacs] thermoszelep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 11:19:11 CEST

vajk fekete wrote:
> igen, tud olyat. ha jo nagy tartaly van a sontagon, akkor puffernek
> hivjak. kulon van szivattyus kor a kazan es a puffer kozott, es a
> kazant a puffer homeroje inditja. kulon masik szivattyu forgatja a
> holeado es a puffer kozott a vizet. szepygab sokszobas sokszintes
> epuleteben raadasul tobb kulon holeado kor, tobb kulon szivattyuval.
> mert a kazan szivattyuja nem biztos hogy atforgatja a 25 db padlo es
> falfutes kort.

Itt én ezt saccolom: egy-egy szivattyú teljesítménye kb 50-100W, vagy nem?
25 szivattyú... szóval villanyfűtés lesz ez! :-) Hacsaknem tévedés ez a 25
külön ág. Vagy csak pár nyomó ág van, és szelepekkel vannak az egyes
fűtési ágak kiválasztva. Elég bonyolult rendszernek tűnik.

> a masik verzio ugyanaz, csak kicsi a tartaly, belul kicsit tervezve
> van az aramlas, es hidraulikus valtonak hivjak. itt nem igazan
> pufferel, de egy automata bypasskent viselkedik

Ez az! Ezzel tényleg meg lehet oldani.