[Epitesz-barkacs] thermoszelep

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 12:34:10 CEST

On 23 Sep 2008 at 11:19, jhidvegi wrote:
> Itt én ezt saccolom: egy-egy szivattyú teljesítménye kb 50-100W, vagy
> nem? 25 szivattyú... szóval villanyf~ntés lesz ez! :-) Hacsaknem
> tévedés ez a 25 külön ág. Vagy csak pár nyomó ág van, és szelepekkel
> vannak az egyes f~ntési ágak kiválasztva. Elég bonyolult rendszernek
> t~nnik.
A lehető legegyszerűbb a rendszer. Van egy gerincvezeték, ami
ellát 3 oszó-gyűjtőt. Ezek összes ágszáma van 25 fölött.
Egyelőre úgy tűnik, a kazán saját szivattyúja el kell bírja. A 10
kW körüli csúcs hőigényhez kb. 1,8 m3/h vízszállítás tartozik.
Zárt rendszerben az emelőmagasság alig értelmezhető, de a 6 m
szintkülönbségű rendszer magaspontján van a kazán. A
légtelenítésre kell piszkosul odafigyelnem, de a kazán
magaspontján van egy gyári, úszós légtelenítő szelep.

üdv

szepygab