[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 27., Szo, 09:13:27 CEST

230V 1000Wattosnak írt búvárszivattyú szerintem legalább 5Ampert
vesz fel, induláskor többet is

arra gondoltam, hogy 1,0 -es vagy 1,5-ös tömördrótot
(Mcu tömör rézvezeték - PVC érszigetelés) tekernék pl. egy
15mm-es csőre, (no, de mekkorát?)

és a szivattyú bekapcsolt állapotában a cső közepén egy vasdarabot
szippantana fel, (kikapcsolt állapotában meg elejtené, mint egy orosz
bim-bam csengő)

érszigetelt drótra gondoltam, hogy a hálózati feszültség nedves környezetben
garantáltan ne okozzon zárlatot

lehet, hogy nagyobb csőátmérő kellene?
a kerti hosszabbító, amivel jelenleg kapja a delejt, az sem erősebb 1,5-ösnél