[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 12:24:12 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A gugli térképén néztem.
> Ami meglepett, az a nyomvonal az Angeli úti csomóponttól Érd
> határáig. Nekem laikusnak nagyon logiusnak tűnt volna a
> városhatár menti nyomvonal, végig üres területen. Ehelyett lejön
> a nagytétényi sorompóhoz, a Hotel Aquariushoz, és a vasút mellett

Hogy egy kicsit visszatérjek a kérdésre, most olvastam az egyik helyi
újságban Szabolcs Attilától (az átadáson mondta), hogy ő már 2001-ben ezt
az útvonalat javasolta az országgyűlés környezetvédelmi bizottságának az
ülésén, hogy két legyet üssenek egy csapásra: M6 megépítése és a
metallokémia probléma felszámolása.

Persze számos más egyeztetés, sok vita, sok tulajdonjogi, kártalanítási
kérdés volt végig. Sok közülül még nincs is lezárva. Szóval nem lehetett
ez olyan egyszerű, pedig innen (a guglin át) nézve lett volna tényleg
egyszerűbb megoldás is, és nem biztos, hogy mégis össze kellett volna a
két dolgot kötni. De hát a részletekbe az lát bele, aki közelről követte.

Most már mindegy, így se rossz. Tegnap a 70-es útról közelítve, az új M0
szakaszon rámentem az M6-ra, elmentem Ercsiig meg vissza (ott van egy
ügyfél), és mitagadás, engem jó érzéssel töltött el, hogy létrejött ez az
út is. Nem tudom, milyen forgalom volt éppen a régi 6-oson, de itt elég
gyér. Persze péntek délután volt. Ennek megfelelően szinte
élményautózásnak számít menni rajta. Meg az új M0-ás szakasz is tök
másképp autózható, mint korábban. A 70-estől az M6-ig 4 sáv van egy
oldalon, szóval ez má komoly! Itt már nem kell a kamionoknak vállvetve :-)
menniük egymás mellett.