[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 13:06:23 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Érdtől Dunaújvárosig megvolt már az M6,

És ha azok a melók elkészülnek, amikről sokat lehet hallani, alagutak meg
effélék, akkor meddig lesz meg? Gondolom elsőrendű cél, hogy Pécsig
meglegyen (kultúrális főváros téma), csak nem tudom, mikorra.

> szakasz, át is adták már, és az érdi elágazásig matrica nélkül
> használható, mint városi autópálya.

Nem rossz. Így a matrica nem akadálya a használatának. (Én mondjuk mindig
megveszem az éveset, ez nagy szabadságot jelent az autópályák
használatában.)

> Ercsi mellett már évek óta ott az M6.

Nem tudod, van neki olyan lehajtója, ami direktebben visz be Ercsibe, vagy
csak ez a vacak minőségű, kis út vezet be innen? Emiatt majdnem rosszabb,
mintha a régi 6-oson mennék. Tegnap is pont egy vasúti kis híd alatt, ahol
éles kanyar is van, szembetalálkoztam egy busszal... szóval olyan az
egész, mint a klímában a széles kipolírozott cső után jön a kapilláris. :)
(Hogy régen is miért csináltak ilyet, hogy nem elég a kis nyílású híd, még
éles kanyarral is tetézik??? Persze szekérrel, gyalog meg biciklivel
biztos nem volt gond.)