[Epitesz-barkacs] M0

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 27., Szo, 13:18:16 CEST

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> És ha azok a melók elkészülnek, amikről sokat lehet hallani, alagutak meg
> effélék, akkor meddig lesz meg? Gondolom elsőrendű cél, hogy Pécsig
> meglegyen (kultúrális főváros téma), csak nem tudom, mikorra.

  Nem Pécs felé megy közvetlenül, hanem a déli határ felé Bóly és Mohács
között, ahol majd csatlakozik a horvátok által már határig vezetett
autópályával (az EU úthálózat fontosabb, mint az országhatárokon belüli
célok). Aztán majd az 57-es út mellett elér Pécsig valami autópályaszerűség.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor