[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 15:20:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha 1,2 drótból vastagabb kellene, és nekem csak 1,2-es lenne,  akkor
> párhuzamosan kötve 2 szálat tekernék rá 100 menetet, ott mi lenne?

A gerjesztés, így az az erő, amit kifejt, ugyanaz lenne, viszont jéghideg
maradna a tekercs. :)

> vagy 1 sor 100 menet tekerés aztán még egy sor 100 menetnyi tekerés
> és a 2 menetet párhuzamosan kötni,?

Szóval vegyesfelvágott. Tényleg, milyen huzalod van? Mert lehet más
elrendezést is számolni. Most az általad megadott csőátmérőre nekem ez az
1,2-es huzal jött ki ezzel a hőáramsűrűséggel, de ha két réteg megy fel,
akkor másik átmérő jön ki, az is beszerezhető, vagy valakitől kérhető
annyi.

Tényleg, mi lesz ez? Lábszelep helyett?