[Epitesz-barkacs] krumpliarusok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 27., Szo, 18:55:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.27. 13:13:30 +2h-kor írta:

> Azért kíváncsi vagyok a véleményetekre. Volt egy emberke, akivel jó
> nagyokat vitatkoztam mindenféle témában, és neki nemhogy semmi elenvetése
> nem volt ezekkel a hangosbeszélős árusokkal kapcsolatban, hanem még én
> voltam a nemtommilyen, hogy ezt nem akarom megérteni, hogy ez egy jó
> hagyomány.... Hát tényleg nem. De vajon mások itt? Mert hajlamos vagyok
> elfogadni, hogy tényleg én vagyok már túl bogaras.

a mi falunkban (Bp. 18.ker Pestszentimre) tollfelvásárlók is,és
vas és szinesfémfelvásárlók is hangszóróban hetente háromszor is :-(

mondjuk a krumplis, almás árúsokat valahogy elviselem, de venni már nem
vennék tőlük rossz tapasztalat után (egy alkalommal kívülről szép volt a krumpli,
belül meg egy vödörnyi hibás, rothadt)