[Epitesz-barkacs] M0

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 27., Szo, 19:25:06 CEST

Tegnap Pécsre mentem az M6-oson. Feltűnt nekem is, amiről Fábry beszélt,
hogy mi a francnak kell 3 lehajtó Érdre, hogy minek az a tengernyi lehajtó
aztán egész végig, amíg csak tart. Persze kell hozzá akkor híd is minden
lehajtóhoz, és egy-egy körforgalom az országútra, így aztán aki azt
választja, szlalomozhat megállás nélkül. Ez nem egy politikai levlista, de
meg van a véleményem erről az új autópályáról (és az épülő alagútjairól is).

De meg kell mondanom, nekem is volt egy jó érzésem, hogy milyen simán lehet
rajta közlekedni, alig volt forgalom. Befelé jövet nagy kaland volt 4
(majdnem) autópályán jönni egyhuzamban. M8-ról rá az M6-ra, arról az M0-ra,
arról az M5-re mindenféle letérés nélkül.

Gábor