[Epitesz-barkacs] M0
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 19:52:10 CEST
Acs Gabor wrote:
> Tegnap Pécsre mentem az M6-oson. Feltűnt nekem is, amiről Fábry
> beszélt, hogy mi a francnak kell 3 lehajtó Érdre, hogy minek az a
> tengernyi lehajtó aztán egész végig, amíg csak tart.
Ne csináld már, hát ha nem ültetik el azt a 10 követelt fát a pályától
5km-re akkor a szomszéd vármegye (már külföld) polgármestere nem járul
hozzá az átadáshoz!!
Amúgy ez tök szokásos más helyeken is, hogy több lehajtót csinálnak. Érd
nem olyan pici, és elég kellemetlen lenne, hogy egyetlen helyről lehet
berongyolni a város akármelyik részébe is. Ezek az utak biztos korábbról
is megvoltak, csak a hozzájuk való lehajtókat kellett megépíteni. Na jó,
tudom, hogy ez a "csak" azért nem olcsó.
Aztán ha az útvonal keresztez más, korábban megvolt és használt utakat,
azokat se lehet máról holnapra lezárttá, járhatatlanná tenni, nemde?
Persze lehet mérlegelni, de akármit mégse. Ez a hátránya, ha egy már
eléggé kiépült részen át kell ilyesmit csinálni. Lehet, hogy tévedek, de
talán ez lesz az utolsó hosszú ideig, ami így bele kell másszon a városba.
Ha mondjuk a 10-es vagy 11-es utat is autópályásítani kell, hát az se lesz
valami kismihály!
> Persze kell
> hozzá akkor híd is minden lehajtóhoz, és egy-egy körforgalom az
> országútra, így aztán aki azt választja, szlalomozhat megállás
> nélkül. Ez nem egy politikai levlista, de meg van a véleményem erről
> az új autópályáról (és az épülő alagútjairól is).
Legyen. De azért lehet, hogy tájékozódni is kéne, mikor mi miért. Azért az
autópályák és egyéb effélék, főleg lehajtók felhajtók, körforgalmak
nyomvonalát nem politikusok, hanem szakemberek szokták kijelölni. És ha a
guglit nézegetem, a világon vannak ennél jóval-jóval bonyolultabb
csomópontok is. Biztos nem azért, hogy még többe kerüljön.
> De meg kell mondanom, nekem is volt egy jó érzésem, hogy milyen simán
> lehet rajta közlekedni, alig volt forgalom. Befelé jövet nagy kaland
> volt 4 (majdnem) autópályán jönni egyhuzamban. M8-ról rá az M6-ra,
> arról az M0-ra, arról az M5-re mindenféle letérés nélkül.
És hát valami ilyesmi lenne az egésznek a lényege.
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról