[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 22:47:21 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Olyan is van? Honnan, hova vezet?
> AZ az, ami a szekszárdi híd egyik végétől tart a másikig? (Na jó,
> tudom, egy kicsit tovább :-)

http://hu.wikipedia.org/wiki/M8_(aut%C3%B3p%C3%A1lya)

Szóval nem az.
Amúgy nem értem ezeket az epés megjegyzéseket. Olyan soha sehol nem volt,
hogy bármik, amik összetartoznak, egyszerre készüljenek el. Tehát, ha egy
útvonalon elkészül egy objektum, híd, útszakasz, bármi, azt nem tudom,
miért kell kikezdeni ilyen hozzáállással. Ezek az útépítések,
autópályásdik rohadt drága dolgok, és szinte természetes, hogy iszonyat
idők alatt lesznek véglegesen készek, néha még nyomvonalat is
változtatnak. Mint pl remélem az M0 délkeleti felén.

Amúgy a szekszárdi híd a hozzá tartozó úttal az 51-es és a 6-os utat köti
össze 20,5 km-en! Szóval az a kicsit tovább azért nem elhanyagolható. :-))
Csak ugye a híd korábban készült el, és elterjedtek az epés szövegek.
Különösen nem értem azért, mert az epés szövegek azoktól származnak, akik
azok hívei, akik idején zömmel készült a híd. Persze az átadás a köv.
ciklusban történt, de ez a híd nem 1 év alatt épült ám meg! (Amúgy is,
szerintem a közműtárgyak építése nem a politikusok érdeme, max a
prioritásokban tehetnek valamit, ki mit. Egyik általában pro, a másik meg
általában kontra. :-)) )

http://hu.wikipedia.org/wiki/Szent_L%C3%A1szl%C3%B3_h%C3%ADd