[Epitesz-barkacs] M0

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 06:30:06 CEST

On 27 Sep 2008 at 22:47, jhidvegi wrote:

> http://hu.wikipedia.org/wiki/M8_(aut%C3%B3p%C3%A1lya)
>
> Szóval nem az.
Köszönöm a linket, tényleg nem tudtam, hogy létezik már darabja.
A szekszárdi hídon mentem már át, nem mértem hány km, de
emlékszem, hogy baromi unalmas útszakasz volt.

> Amúgy nem értem ezeket az epés megjegyzéseket. Olyan soha sehol nem
> volt, hogy bármik, amik összetartoznak, egyszerre készüljenek el.
Ezt azért Te sem gondoltad komolyan.
Gondolom az áramforrásaidat se szállítod le úgy, hogy majd a
szekrény tartalma később készül el :-)

Remélem azóta kialudtad politizálós rosszkedvedet

üdv

szepygab