[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 07:18:39 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Köszönöm a linket, tényleg nem tudtam, hogy létezik már darabja.
> A szekszárdi hídon mentem már át, nem mértem hány km, de

Én is mentem át, méghozzá valamikor jó régen, talán 2001 lehetett. Akkor
volt a sok pejoratív duma, hogy a semmiből a semmibe vezet. Persze én
szekszárdról mentem oda, szóval nem a semmiből vezetett oda az út, csak
nem mentem tovább, hogy megnézzem, hova vezet.

> emlékszem, hogy baromi unalmas útszakasz volt.

Mert? Ha szép a táj, és süt a nap, akkor semmilyen út nem unalmas. Persze,
ha az az izgalom tárgya, hogy itt is egy autó az árokban, itt is egy dugó,
akkor én örülök az ilyen fajta unalomnak. :-)

> Ezt azért Te sem gondoltad komolyan.
> Gondolom az áramforrásaidat se szállítod le úgy, hogy majd a
> szekrény tartalma később készül el :-)

Ez igaz, viszont még éppen most is van egy szitum, hogy az áramforrás
kész, már vagy egy hónapja kész, de ahova kerül, ott még messze nincs kész
minden, szóval áll a raktárban. De amikor csináltam az áramforrást, rég
kész volt a felső része, de a trafó még nem volt benne. Mit kellett volna
tennem, hogy ne köpjem magam szembe? Kihagyni pár huzalt a felső, vezérlő
részből? Vagy kiforrasztani pár ellenállást ebből meg abból a nyákból?
:-))

A híd-út vonatkozásában is hasonló lehet a helyzet. Elkészülhet egy híd
úgy, hogy az oda vezető út még nincs kész, vagy fordítva. Nem ugyanazok
szokták elvállalni. De ha ugyanazok is, mi értelme van görcsölni, hogy
jaj, egy nap múlva kész lenne a hídon a korlát, és ezzel kész is, de az
út, ami oda vezet, még 3 hónapot kér, ezért gyárekek, ne ...-tok ki már
velünk, a korlátot és a festést időzítsétek mán 3 hónappal későbbre! Ja,
hogy ezért titeket megkötbéreznek? Megoldjuk!

Hát ezt ne gondolt már komolyan! Ezek a létesítmények nem egy cég
vállalkozásai. És ha igen, az se tudja megoldani, hogy pont egyszerre
készüljön el minden. Azt megteheti, hogy mondjuk a hidat nem adja át, de
ettől még a média felkapja, hogy kész a híd, de sehova se vezet. Innentől
ez az egész színtiszta rosszindulat.

> Remélem azóta kialudtad politizálós rosszkedvedet

Nekem marhára nincs ilyen kedvem, csak valahogy nem bírod megállni, hogy
egy-két ilyen epés dumát betolj ide, amit aztán (eléggé el nem ítélhető
módon) nem tudok szó nélkül hagyni. Azért epés, mert szakmai alapja nulla,
csakis a hovatartozás alapján, némi ellenszenvből íródik, és mint
kiderült, még néha a tények se zavarnak ebben. Ez a hatás az, ami böki a
csőrömet. Rendkívül értelmes, sőt, jóindulatú ember vagy, és mégis sikerül
átprogramozni a gondolkodásodat, ha percekre is, de mégis, egészen konkrét
dolgokban. Sokmindent elfogadok, de ezt nehéz. Nézetrendszer alapján pl
természeti állandók értékét is lehetséges kétségbe vonni akár... :-) (Csak
elég meggyőzően, és elég sokszor, sok fórumon mondják el valakik, akik
számodra lényeges, fontos emberek. Na jó, ez azért túlzás, remélem, hogy a
plank állandó emiatt nem lesz más.)

Közben látod, hogy pl az M6 vonalvezetésének a furcsaságában egyetértünk.
Tehát a józan megfontolás utáni egyetértés még helyből is lehetséges
anélkül, hogy egy platform mellett voksolnánk. Hitbéli, érzelmi
kérdésekben pedig nem bocsátkozunk vitába, különösen itt nem, és ezzel
minden rendben is (részemről).