[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 22:51:37 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Mindez miért is mond ellent a leeresztő fúvókás megoldásnak?
> Lehet, hogy az túl egyszerű? :-)))

Én már érteni vélem: a leeresztő fúvókás megoldásban töltés közben nyomás
alatt van a leeresztő fúvóka, ezért folyamatosan megy vissza a víz,
használja az energiát. Ez a fojtás nem lehet annyira kicsi, hogy amikor a
víz már közel mind leeresztődött, ezért kicsi a nyomás már, az ne akarjon
elég gyorsan levánszorogni, mert még odafagy. Ezért lehet, hogy elég nagy
a veszteség szivattyúzáskor.