[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

Bocsi Zoltán bocsiz at vipmail.hu
2008. Sze. 27., Szo, 23:26:34 CEST

2008. 09. 27, szombat keltezéssel 22.51-kor jhidvegi ezt írta:

> Én már érteni vélem: a leeresztő fúvókás megoldásban töltés közben nyomás
> alatt van a leeresztő fúvóka, ezért folyamatosan megy vissza a víz,
> használja az energiát. Ez a fojtás nem lehet annyira kicsi, hogy amikor a
> víz már közel mind leeresztődött, ezért kicsi a nyomás már, az ne akarjon
> elég gyorsan levánszorogni, mert még odafagy. Ezért lehet, hogy elég nagy
> a veszteség szivattyúzáskor.
 Valahol előbb azt írtátok: ha már nem megy a szivattyú, akkor kellene
ezen a két mm-s lyukon folynia a víznek, stb. Amikor leáll a szivattyú,
ugye az elektromosan kapcsolódik ki? Amennyiben így van akkor a két mm-s
dugó helyére tennék egy teljes átmérőjű elektromos szelepet és a
szivattyúmotorral együtt vezérelve működne, engedné el a vizet a fagyás
veszélyes helyről.
- -
bocsiz