[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 28., V, 05:46:08 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.27. 22:19:21 +2h-kor írta:

> szerintem ki kell próbálni még akkor, amikor nincs semmi hungarocell.
> Egy-két ilyen lyuk nem probléma. Ha kézzel nagyon vacak, akkor nem kell
> csinálni.

belegondolva, ha nagyon könnyen ki lehet rántani egy menetes csavart ebből
az YTONGból
akkor
én felraknék a falra egy ritka lécvázat, amit  a falhoz "egy mosdót is elbíró"
módon erősítenék fel, és ebbe a lécvázba csavarogatnám a faépülethez való
tányéros dűbeleket
(mintha szaruállás közé kellene  rakni a táblákat, a léc feletti hungarocell közötti
réseket pur habbal tölteném)