[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 07:02:10 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> belegondolva, ha nagyon könnyen ki lehet rántani egy menetes csavart
> ebből az YTONGból

Neeem, félreértetted, nem a csavart, hanem a szöget! Lehet, hogy ha valami
durva menetű csavar kerülne bele, nem metrikus, akkor nem lenne az olyan
könnyen kihúzható.

> én felraknék a falra egy ritka lécvázat, amit  a falhoz "egy mosdót
> is elbíró" módon erősítenék fel, és ebbe a lécvázba csavarogatnám a
> faépülethez

És a lécvázat mi tartaná? :-) Ha azt is csavarok, akkor semmit nem
csináltál. :)

Azért jó az az ytong, ha nem ütve fúrják - ezek szerint -, akkor jól fogja
a tiplit.