[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 08:07:16 CEST

On 28 Sep 2008 at 7:40, jhidvegi wrote:
> Na jó, de ezek a csavarok nem tarthatják direktben a hungarocell
> táblákat is? :-)
Dehogynem, csak azon keresztül nehéz pozícionálni. A lécen
átfúrom a csavarnak megfelelő mérettel, és belefúrok a falba is.
Lécet leveszem, felfúrom tipli méretre, beverem a tipliket és a
lécet visszatéve a csavarok bele fognak találni a tiplikbe.

Igazából azért gondolkodtam lécvázban, mert valami táblás
burkolatot képzeltem rászerelni, ásványgyapottal alatta, nem
jutott eszembe, hogy lehetne dryvitozni is. Ahhoz mindenképp a
meglevő vakolat leverése kapcsolódott gondolatilag.

üdv

szepygab