[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 29., H, 11:51:24 CEST

na mar szereztel is egy uzletet a koelnernek.
most teszik fel nekem a 10 centit, es nehol olyan gorbe a fal, hogy 3-4cm luk marad mogotte. Nem eri at a dubel ami van hozza. (a baumit rendszerrel jott, ejot :-) )

az ejot-nal nagyker aron netto 96-ert akartak adni hosszabbat. ez nekem 120netto lenne, mert az ejottol a baumit veszi meg, a baumittol meg a kivitelezo, attol meg en, es egy kicsit mindenkinek kell ratenni ugye...

holnap megyek dunaharasztiba, 36.2-ert +afa venni.

vajk