[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 29., H, 15:26:27 CEST

nyugodj meg, annyi az uj rendelet osszesen, hogy a hoszigeteles okozta uj korvonalnak is meg kell felelnie a
 - elokert-oldalkert
 - telekhatar
 - utcafronti beepitesnel telekhatar
 - beepithetoseg

szabalyoknak.

a szabaly ebbol ad engedmenyeket, hogy pl utcafronton kiloghatsz 10 centit, ha max 10 centi, akkor tullepheted a beepithetoseget, stb.

de ha nem a "lehetosegek max kihasznalasaval" epitkeztel, akkor nincs semmi gondod.

azert tettem idezojelbe, mert utalom amikor emberek azt hiszik hogy amit szabad azt lehet, sot kotelezo. 400m2 telekre 30% beepithetosegnel 120m2 hazat epiteni eppen szabad, de baromsag. de azert megteszik. aztan meg sirnak az ilyenek miatt.

Ha a telek 25x16m, 16m utcafront, eloiras a 3m oldaltav, 4m elokert, akkor: ketoldalt elveszik 2x75m2, elol meg pluszban 10x4m az osszesen 190m2. plusz a haz 120m2, az 310 osszesen. Epit egy 10x12m hazat, hatul marad 9m a hatso telekhatarig.

vajk