[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 15:37:39 CEST

vajk fekete wrote:
> nyugodj meg, annyi az uj rendelet osszesen, hogy a hoszigeteles
> okozta uj korvonalnak is meg kell felelnie a
>  - elokert-oldalkert
>  - telekhatar
>  - utcafronti beepitesnel telekhatar
>  - beepithetoseg
>
> szabalyoknak.

De ugye ez visszamenőleg nem érvényesíthető? Mármint - ezúttal - az engem
érintő beépíthetőség. Régen ez jóval nagyobb volt, mint ma, szóval ma már
a jelen, eddig megépült ház se felel meg a beépíthetőségnek (kicsi a
telek), még vakolatlan falakkal sem, hát még mondjuk 15 centi
szigeteléssel.

Szóval, ha az újonnan (valamikor) felrakott szigetelés miatt ez új
helyzetet jelent, az gáz. Vagy az is gáz, ha emiatt a ház rajzon lévő
méretei be nem tartottnak minősülnek. Új tervek nem lehetségesek, mert
azok csak az új szabályok szerint lehetnek ratifikálva, tehát a régiek
újkénti beadása esetén se mennének át, nemhogy így megnövelt mérettel.
(Azt hiszem legalábbis).