[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 16:46:46 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Tartok tőle, hogy egy módosítás esetén is hozzá kéne igazítani az
> aktuális szabályokhoz.

Közben eszembe jutott, hogy ismerősömnél egy 100 éves háznál történt
átépítés, és az volt a feltétel, hogy a régi ház kontúrjaihoz, ha nem
nyúltak, akkor meg lehetett csinálni. Ha bármit bontottak volna, már
figyelembe kellett volna venni az új szabályokat.

Viszont az új szabályokról nem sikerült érdemi infót találni. Olyat, ami
térképszerűen mutatná, hogy hol milyen övezetek vannak. Megváltoztak az
övezetek jelei is. Szóval az, amit én korábban tudtam, hogy a 05-ös
építési övezetben 15% a beépíthetőségi határ, az lehet, hogy már rég nem
érvényes. Már csak azért se, mert nincs már ilyen kategória, hogy 05-ös.