[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 29., H, 17:23:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.29. 16:46:46 +2h-kor írta:

> Viszont az új szabályokról nem sikerült érdemi infót találni. Olyat, ami
> térképszerűen mutatná, hogy hol milyen övezetek vannak. Megváltoztak az
> övezetek jelei is. Szóval az, amit én korábban tudtam, hogy a 05-ös
> építési övezetben 15% a beépíthetőségi határ, az lehet, hogy már rég nem
> érvényes. Már csak azért se, mert nincs már ilyen kategória, hogy 05-ös.

a mi falunkban az önkormiban a falon kint van egy térkép (az építési osztálynál),
ami telkenként tartalmazza az új besorolási kódsorozatot,

tehát ott meg tudod nézni a Te telkedre vonatkozó az új besorolási kódszámodat
meg ahhoz már könnyebb kikeresni a mai határszámokat

(a mi falunkban sokáig a 7,5m magasságkorlátozás volt, de
ma már egyes utcarészekben mellette már 4 emeletest is lehet építeni, a mellette
levőre továbbra is él a 7,5m magasságkorlátozás)
/az egyikre a tanácselnök lánya építhet 4 emeletest, a mellette levőn pedig
a csóró nem/