[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 29., H, 22:07:12 CEST

Halihó!

Hofferek Attila ezt írta:
> De ezek a radiátorra szerelt cuccok honnan tudják, hogy hány fok van a
> szoba közepén? Szerintem a radiátor aljától száll fel annyi meleg, hogy
> bármely részén is méri, tök hülyeséget mérjen.

  Nagyjából jól mért, nem tudom miképp oldották meg, de nyáron hideg
radiátorral is 2 fokon belül volt a különbség, mint amit télen meleg
radiátorral mért. Egyébként meg teljesen mindegy, mivel jó eséllyel minden
lakásban pont ugyanannyit csal a mérő.
  Annyit még hozzá kell tenni, hogy a költségmegosztás termosztatikus szelepek
nélkül semmit nem ér. Ha meg ilyen szelep van a radiátorokon, akkor a
felhasznált hőmennyiség igen jó arányban van a radiátorok
átlaghőmérsékletével.

> Egyik barátom saroklakásban lakik, legfelsőn. Na az elfűti a jövő hetet
> is... :-) Mondjuk amikor megvette azt a lakást, nem tudom hol volt az esze.

  Noigen. A költségosztós lépcsőházakban már kezd lefelé menni az ilyen
lakások ára. Tehát az árakban megjelenik ezt a különbség.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor