[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Sze. 29., H, 21:43:47 CEST

Auth Gábor írta:
>   Azon költségmegosztók, nem fűtésmérők. Bejön a lépcsőházba egy vastag
> csőpáron a meleg, ott van egy korrekt hőmennyiségmérő. A fűtési szezon elején
> nullázzák a mérőket, a végén leolvassák, a számokat összeadják, a kapott
> eredménnyel elosztják a lépcsőház által fogyasztott hőmennyiséget és
> visszaszorozzák lakásokra. Ezt kell megérteni, aztán kifizetni. Sokan ezt sem
> értik.

Na akkor az ügyeskedők nap mint nap találkoznak azokkal akiktől lopnak,
együtt sétáltatják a gyerekeiket, közben meeg stikában meglopják őket.
Vastagbőr... :-)

>   Ez elképzelhető. Az elektronikus cuccok többsége kiírja a mért
> szobahőmérsékletet.

De ezek a radiátorra szerelt cuccok honnan tudják, hogy hány fok van a
szoba közepén? Szerintem a radiátor aljától száll fel annyi meleg, hogy
bármely részén is méri, tök hülyeséget mérjen.

>   Ahja... mi például alig fűtünk, mert fázós nyugdíjasokkal vagyunk körülvéve,
> akik 26 fokban is fáznak, nameg az ablakokat rendesen leszigeteltem még
> tavaly beköltözéskor.

Egyik barátom saroklakásban lakik, legfelsőn. Na az elfűti a jövő hetet
is... :-) Mondjuk amikor megvette azt a lakást, nem tudom hol volt az esze.