[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 22:37:55 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az önálló döntéshozásnak is vannak előnyei, és vannak előnyei a
> lakótelepi lakásoknak is

A hótakarítás kimaradásán kívül mondj egyet! :-)

(Én is laktam ilyen helyen, ha nem is sajátban. Rühelltem, hogy minden
reggel csörömpöltek a kukásautókkal, de nagyon, hogy túráztatták a kölkök
a szar motorjaikat lépten-nyomon, hogy valahol mindig betalált a
cigarettafüst, hogy akárhol odakozmáltak valamit, azt érezni lehetett,
hogy akárki akárhol felfúrt valamit, akkor zengett az egész kubaszov ház,
hogy dögmeleg volt a lépcsőházban is, hogy 3 ajtót (plusz lift, ha
működött) kellett nyitogatni a be- és kijutáshoz, hogy rohadtul nem
lehetett megállni autóval, hogy semmit nem lehet csinálni, csak lakni, meg
max valami íróasztali csendes matatás, hogy nem lehet hangosan még
átmenetileg se pl zenét  hallgatni, hogy ha elmegy az ember télen, és már
bent muszáj felöltözni ugye, leizzad, mire leér, eleve, hogy ha kilépek az
ajtón, az már a közös, tehát senkié, hogy csak kád volt, aminek kerek volt
az alja, jó közel rakva a falhoz, tehát elég bizonytalan volt benne állni
zuhanyozásilag, hogy nem működött soha az elszívó, a wc-ben állandó volt a
büdös, a cigarettaszag... És ha még töltenék rá időt, egy halom egyéb
kifogásom is lenne.

És egy szót se írtam a fűtésről, a közös költségekről, a lakókról, a lenti
szemetes konténerről, a környékbeli hajléktalanáradatról...