[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 22:51:56 CEST

Szervusz HJózsi!

> autóval, hogy semmit nem lehet csinálni, csak lakni, meg max valami
> íróasztali csendes matatás, hogy nem lehet hangosan még

Ne haragudj, de elképzeltem, hogy már félig készen volt a két
kiloamperes áramforrás, amikor az őrjöngő lakók nyomására a közös
képviselő berontott és az egészet elkobozta (-: amúgy egyetértek, bár
én csak Németben laktam tizenhatemeletes házban. Igaz, hogy arra
lakott a sok bevándorló, de kúltúráltabb volt az itthoni tízeseknél.
Sokat segített a szemétledobó hiánya és hogy a lakásokat nyitott
függőfolyosón értük el a lépcsőházból.

szia: Balázs