[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 22:57:21 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Ne haragudj, de elképzeltem, hogy már félig készen volt a két
> kiloamperes áramforrás, amikor az őrjöngő lakók nyomására a közös
> képviselő berontott és az egészet elkobozta (-:

Na jó, nyilván nem ilyen ipari tevékenységre gondoltam. De annyian vannak
szanaszét, akik szeretnek valamit barkácsolni, motort szerelni,
asztaloskodni, fúrni-faragni, és ki tudja, mimindent lehetne még. Hát
ilyen helyen semmi ilyet szinte nem lehet. Csak lakni, és lakni. TV-zni
szép csendben, matatni a számítógépen jobb esetben, enni-inni-aludni,
gyereket egrecíroztatni... :-)

> Sokat segített a szemétledobó hiánya és hogy a lakásokat nyitott
> függőfolyosón értük el a lépcsőházból.

??? Hogy is volt ez a függőfolyosós módi? Nem tudom elképzelni.