[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 17:43:20 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Nah, ma kaptam meg az egyéni elszámolást (kapok vissza 36e
> forintot... :).
>
>   Az arányosítás úgy néz ki, hogy 30 százalékot számít a lakás
> légköbmétere, és 70 százalékot a költségmegosztókból számolt

Ezek szerint még csak nem is egyformán számolgatnak a különféle
lakótelepeken. (Vagy a tv ügyvédjében hantázott a csajszi vagy a juszt).

Biztos lehet ezt a lakótelepesdit is jól csinálni. Az emberek néha ezek
szerint kibosszankodják magukat itt-ott, aztán annak ellenére
lenyugszanak, hogy minden marad a régiben.

Valszleg azokon a konkrét embereken is nagyon sok múlik, akik egy-egy
ilyen lakóközösségben laknak.