[Epitesz-barkacs] szivattyú kérdés

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Ápr. 2., Cs, 15:54:01 CEST

Szerintem jól számolt. Amit te írtál az csak 1 órára vonatkozik, ő meg
160 perccel számolt. A kW / h meg valójában kWh / h akart lenni
(vagyis kW, csak az emberek könnyebben megértik azt, hogy óránként
hány "kilowattot" fogyaszt a mosógép (mennyit pörög a villanyóra)).

Én egyszer lemértem, hogy mennyit fogyaszt a mosógépem egy mosáshoz,
de már elfelejtettem. Talán 1 és 2 kWh között volt, ha jól rémlik.

psmith