[Epitesz-barkacs] szivattyú kérdés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Ápr. 2., Cs, 19:32:41 CEST

a mosogepekrol katalogusban azt adjak meg, hogy mennyi energiat hasznal el egy mosashoz. hiszen ennek van ertelme. az energia mertekegysege meg a kwh.

ha az a mosogep 0.95kW-ot fogyasztana vegig a mosas alatt, akkor felszallna. egy tipikus mosogepmotor mondjuk 100W mosaskor, 300W centrifugalaskor, es van benne egy 2000W futoszal. par percig fut, egy orat mos es 10 percet centrifugal, ebbol jon ki a 0.95kWh.

vajk