[Epitesz-barkacs] Lakásárak Budapesten

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Ápr. 8., Sze, 02:20:35 CEST

Ha panelt nézel, nézd meg a rezsijét is!

Mi most adunk el a belvárosban egy lakást, 46m2, és másfélszeresébe
kerül, mint amennyi pénzed van -de ez a kerület (a 6.) a legdrágábbak
közé tartozik.

Itt Zuglóban, ahol lakom, 4 emeletes téglaházban, csöndes zöld
környezetben kapsz kb. 40m2-es lakást saját kazánnal, vagy
konvektorokkal. Piros metro közel, 1-es villamos detto. Én biztos
errefelé vennék, de mindenki a saját megszokott helyét fogja dicsérni.
De gyere el ide, a Törökőr nevű részre, nézz körül- annyit megér a dolog.

Gábor