[Epitesz-barkacs] Lakásárak Budapesten

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Ápr. 8., Sze, 07:19:54 CEST

Halihó!

> Ha panelt nézel, nézd meg a rezsijét is!

  Mivel pont egy olyan panelben lakom, amit leírtam... ismerem a rezsit. A
fűtés, víz, melegvíz, gáz, csatornadíj, közös költség az összesen volt
januárban a hónapban 26e.

> Mi most adunk el a belvárosban egy lakást, 46m2, és másfélszeresébe
> kerül, mint amennyi pénzed van -de ez a kerület (a 6.) a legdrágábbak
> közé tartozik.

  :)

> Itt Zuglóban, ahol lakom, 4 emeletes téglaházban, csöndes zöld
> környezetben kapsz kb. 40m2-es lakást saját kazánnal, vagy
> konvektorokkal. Piros metro közel, 1-es villamos detto. Én biztos
> errefelé vennék, de mindenki a saját megszokott helyét fogja dicsérni.
> De gyere el ide, a Törökőr nevű részre, nézz körül- annyit megér a dolog.

  Körülnéztem pár ingatlankereső oldalon és azt láttam, hogy ezért a pénzért
az 1-es villamos vonalán 55-60m2, a budai oldalon kb. ezen a körön 48-55m2
panelt adnak. 1-2 kilométerrel távolabb 1-2 millió forinttal olcsóbb a
lakás...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor