[Epitesz-barkacs] vizora pontossaga

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 15., Sze, 15:38:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.04.15. 14:23:14 +2h-kor írta:

> Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.04.14. 01:04:33 +2h-kor

> le tudod ellenőrizni:
>
> a vízórák nagy részében tized-deciliter pontosan tudsz ellenőrzőmérést
> végezni

Északdunántúli Vízmű Zrt. - Vízmérők üzemeltetése
Melegvízmérőknél: Qn és Qt értéke ± 3 %. Ha a vizsgálat során megállapítást nyer, hogy a vízmérő hibája a hitelesítési hibahatáron belül van, ...
www.edvrt.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=19

EUR-Lex - 31979L0830 - HU
A fent meghatározott Qmin és Qt értékeknek megfelelően a vízmérők négy pontossági osztályba sorolhatók a következő táblázat szerint: Osztályok | Qn | ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31979L0830:HU:HTML