[Epitesz-barkacs] vizora pontossaga

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Ápr. 15., Sze, 17:49:07 CEST

Sziasztok!

Köszönöm a választ! Ellenőrizni szerettem volna egy régi
vízóra állapotát, mert a főórát birtokló szomszéd szerint
hibás az elszámolás, vagyis ő kevesebet fogyasztott, mint
amennyit fizet.

Elvégeztem a mérést 20x5dl-es hiteles korsó feltöltésével,
ekkor pluszos volt az én mérőm (10,2liter). Ezután rákötöttem
a zuhanycsőre egy vadi új mérőt, feltöltöttem a csövet és a
mérőt vízzel, majd innentől kezdve néhányszor átengedtem rajta
100,0liternyi vizet. A régi mérőm 104-105liter vízfogyasztást
mutatott.

Üdv
pi