[Epitesz-barkacs] faerkély

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 19., V, 18:35:48 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.04.19. 17:24:57 +2h-kor írta:

> 1,5m belso "belogas" mar komoly meghatarozo tenyezo a szoba belsoben

ez esztétikai téma, de olyan szép funkciót kaphat, mintha oda gondolták
volna eredetileg is :-)

> raadasul a fa direkt hovezetese is szamit. mert nem olyan, mint a
> szigetelo haboke. illetve szamit a fa kezelese, festese is. kivul es
> belul. az alatamasztasoknak sem biztos hogy eleg a sima fal.. gepesz
> szemem is valami teherfelvevo es eloszto dolgot gondol oda..
>
> szoval?

hővezetéstől nem félek (a körülölelő téglák jobban vezetnék),

pl.  7* 14cm élére állított (mint a szarufánál)  gerenda alatt elég
teherelosztónak egy  egy collos deszkadarab, vagy egy 25centis tetőléc keresztben

egy porotherm téglánál már a legújabb a téglák habbal való illesztése,
ahol nem kell habarcsot sem keverni :-)

természetesen nem erőltetném rád ezt a szokatlant

az biztos, ha kellene egy ilyet megoldanom, nem félnék tőle, nekem egy 20*20-as
gerenda 30 centis téglafalra támaszkodik