[Epitesz-barkacs] faerkély

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 19., V, 19:00:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a legegyszerűbb:
>
> a konzol helyein kilukasztod a falat közvetlenül a koszorú alatt,
>
> 2m-es kilógásnál a szoba felöl  1 - 1,5 m -re belógva

Jaaa, hát úgy én is tudnám, de az általad beidézett, amúgy szimpatikus
kinézetű erkélyeket mutató linken utólag hogy oldották meg? Vagy szó sincs
róla, hogy utólag oldják meg?

Nekem azért csigázta fel az érdeklődésemet, mert van egy még megvalósítás
előtt álló erkély, aminél a gerendák mellől kilógnak a vasak a szükséges
hosszban. Most aztán agyalhatok :-), hogy miképpen lehetne ezt összehozni
a fával, mert az ötlet szimpatikus.

Idő van rá, mert biztos, hogy nem idén kell azt megcsinálnom.