[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 26., V, 13:36:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.26. 11:41:02 +2h-kor írta:

> Szerintem a savasítás nagyon hátrányos, mert ki tud oldódni a talajból
> mindenféle nehézfém. Tudtommal inkább lúgosítani szeretnek, mésszel
> leginkább.

Szódás talajok: 8.5- 10.5 pH
meszes talajok: 7- 8.5 pH
humid éghajlat szántott talajai: 5-7 pH
erdQtalajok:3.5- 5.5 pH
savanyú szulfátos talajok: 2-3.8 pH
nálunk 20cm mélységben sárga homok van, amivel falazójabarcsot
lehet készíteni, a felszíni  20 cm-ben is csak úgy él növény, hogy
a fafűrészelés fűrészpora, stb van belekomposztálva

nálunk méretlenül is  8 - 9 -es pH-ra saccolok

erdőtalaj gyanánt fenyőtűföld képződött karácsonyfa
felaprítása gyanánt