[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 06:56:28 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.04.26. 23:09:08 +2h-kor írta:

> Érett tehénketrágya jól beforgatva 2-3 évre megoldaná a tápanyaggondot.

kb 20 évvel ezelőtt a lábszomszédnál volt disznó is, és a faluban
3 tehén, és 10 birka is, de már akkor is gond volt a trágyabeszerzés

( ehhez képest 10 évvel ezelőtt Vecsésen az egyik falurészben az állattartás
is be lett, és be van tiltva ma is, a hajnali kakaskukorékolás bűn lenne arra felé )

az utcában volt egy vállalkozó és 1db Hurkapálca gyártó (kisüzemi) gépe volt,
hársfából készítette, és gyaluforgácsa volt rendszeresen.
neki gondot okozott hétvégén a forgács elégetése, én meg elhoztam,
és komposztáltam a terméketlen homoktalajjal összeforgatva

sajnos pH-mérés, talajvizsgálatok nélkül volt növényzet, sárgadinnye is volt,
meg paradicsom, stb

sajna 15 évvel ezelőtt elköltözött, és a faluban nincs sem tehén, nincs birka,
2 kecske volt 5 évvel ezelőtt, azóta már mekegést sem hallok