[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 08:45:24 CEST

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2009.04.27. 08:26:42 +2h-kor írta:

> a kábelek pvc égetése közben felszabadul a klór gáz amitől jön a savas eső,
> a környező épületeket is károsítja, meg a tüdődet is marja....
>
> én már az elsőnél ráhívtam volna rendőröket, környezetszennyezés miatt.

az utcában vannak rendvédelmi dolgozók is, és más olyan személyek is,
akik munkakörüknél fogva (környezetvédelmi) ilyesmivel foglalkozniuk kellene...

a faluban nincs rendőrőrs sem, csak 1 fő megbízott, és rendőrautót is csak
akkor látok, ha üldöznek valakit. (ez Pestszentimre)

a rendőrkapitányság kb 10 km távolságban van, a másik faluban
(Pestszentlőrinc)

akár ma is büntetlenül petárdázhat, tűzijátékozhat bárki, szóval ... :-(