[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 10:08:53 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az utcában vannak rendvédelmi dolgozók is, és más olyan személyek is,
> akik munkakörüknél fogva (környezetvédelmi) ilyesmivel foglalkozniuk
> kellene...
>
> a faluban nincs rendőrőrs sem, csak 1 fő megbízott, és rendőrautót is
> csak akkor látok, ha üldöznek valakit. (ez Pestszentimre)

Úgy állítod be a lakóhelyedet, mintha valami keleti határszéli zsákfalu
lenne. Szerintem semmi nem úgy van, ahogy írod. Sétálj egyet pl éjjel fél1
táján, és egy rahedli rendőrautóval fogsz találkozni. Ne felejts el vinni
magaddal személyazonosító iratokat!

Nem rossz kis falu az, ha nemzetközi reptere is van! :-)

> akár ma is büntetlenül petárdázhat, tűzijátékozhat bárki, szóval ...
> :-(

Ez egész Mo-on így van. Nem lehet minden ház mellé rendőrt állítani.
Nálunk evidens, hogy ha valamit nem szabad, akkor dafke. A tüzijátékot
mondjuk szabad, de a petárdát nem. Vicces emberek pl postaládákba
dobálják, amitől az teljesen megadja magát.