[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 12:11:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1994-ig a busz elé kimentem, ha feleségem később végzett a munkájával,
> és sötétedés után ért haza. 1998-ig este 11 után  a környéken hazaérő
> nők (de férfiak is ) a buszmagállótól futottak hazáig nem véletlenül
> :-(

Edzés? :-)

Nem tudom, miféle környék az, itt mindig szabadon járhattam-kelhettem
akármikor. Max a rendőr zaklatott. Volt régebben (vmikor a 90-es években),
hogy rászánták magukat, hogy igazoltassanak egy esti sétámon. Nem volt
nálam semmi, hazáig kísértek (egy gyalog, mögöttünk a rendőrautó), hogy
kivigyem a személyimet neki. Mert ugye a megkezdett eljárást nem
hagyhatják abba. Ma már inkább nem igazoltatnak, gondolom azért nem, mert
ha nincs nálam személyi, be kellene, hogy vigyenek, ahhoz meg nincs
kedvük. Pl túl koszosnak találják a melósruhámat. :-)  De nagyon megnéznek
mindig.