[Epitesz-barkacs] háztartási vízlágyítás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 11:36:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.27. 10:26:19 +2h-kor írta:

> Ha az ember megissza, nem nagyon hiszem, hogy nagy előnyt jelent.

> eltávolíthatatlan veszélyes anyagok. Ezért terjed (legalábbis ezzel
> reklámozza magát) a reverz ozmózisos víztisztítás otthoni méretekben is.
> Kóstoltam már ilyen vizet, persze belekevernek valamit, ami kell, hááát
> elég szar ízű volt. Állítólag csak az elején, ha kifolyatják, már nem.

sajnos a keményvízből lehet "ioncserélő műgyantással"
lehet IHATÓ  lágyvizet csinálni,
és a melegvizes kávéfőzős autómatában vízlágyítós ketyere is van,
aminek a 4000 Ft-os patronja kb 3000 liter tud (vízkeménységtől függően)

tehát a budapesti vízműves 14 -15 német keménységű vízből
ezek az automaták  5 német keménységet kevernek
"nullás víz" és a 14 nk fokosból

tehát nem lenne ez hülyeség, csak egy automatából kellene szerezni egy ilyen
kicsi ketyerét