[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 13:30:37 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Pityke őrmester ilyen volt? Én nem így emlékszem.

Nem Pityke őrmester volt ilyen. De ha azt akarom virágnyelven
megfogalmazni, hogy egy agyatlan bunkó van a telefon túloldalán, hasonlóan
fogalmazok. Pl úgy, hogy butyka őrmester veszi fel a telefont... Butyka
őrmester persze nem létezik. Nem tudtam, hogy a Pityke őrmester létező
személy.

Na de nézd csak vissza! Te pitykeőrmestert írtál, így egybe! Ez nem egy
Pityke nevű faszira utal, hanem egy pl agyatlanra, legalábbis komolyan nem
vehető figurára, aki a dolgát biztosan nem tudja elvégezni. Az egész
szövegösszefüggésből is ilyesmi érezhető ki.