[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Ápr. 27., H, 13:53:33 CEST

jhidvegi írta:
> Nem Pityke őrmester volt ilyen. De ha azt akarom virágnyelven
> megfogalmazni, hogy egy agyatlan bunkó van a telefon túloldalán,
> hasonlóan fogalmazok. Pl úgy, hogy butyka őrmester veszi fel a
> telefont... Butyka őrmester persze nem létezik. Nem tudtam, hogy a
> Pityke őrmester létező személy.

De a kötekedés az megy. Fingod sincs miről beszélek, de belém kötsz.
Pedig be is foghattad volna...

> Na de nézd csak vissza! Te pitykeőrmestert írtál, így egybe! Ez nem egy
> Pityke nevű faszira utal, hanem egy pl agyatlanra, legalábbis komolyan
> nem vehető figurára, aki a dolgát biztosan nem tudja elvégezni. Az egész
> szövegösszefüggésből is ilyesmi érezhető ki.

Én kizárólag arról a pitykeőrmesterről írtam, aki a rajzfilmsorozat
pozitív hőse, a kor csúcstechnikájával dolgozik, mindig mindenhol ott
van, és 110% a felderítési statisztikája. A többi szellemi diarét te
hoztad bele a témába :-)