[Epitesz-barkacs] Tartos villanykapcsolo?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 08:08:16 CEST

>átlagos felhasználóként vásárláskor hogyan tudnám kiszűrni,
hogy a ketyerében relé van-é, vagy sem?

szerintem sehogy, az eladó meg azt mond amit hallani szeretnél, mert nagy
valószínűleg neki sincs róla fingja, mi az a triak.
utólag meg pereld be, hogy azt mondta ilyen vagy olyan.

>a mai villamykapcsolónak látszó ketyerék tényleg ennyire rövidéletűek?

mégis mit vársz egy fogyasztó társadalomtól ? :)))

egy kapcsoló elromlása eltartja a kapcsoló készítéséhez szükséges alapanyag
gyárakat, azt a gyárat ahol előállítják, a csomagolóanyaggyártót, a
vonalkódkibocsátót, a szállítót, a nagykereskedelmi céget, ismételten egy
szállítót, a boltot, a bankot, az államot az áfával, a szaknévsor kiadót
ahol megkeresed egy villanyszerelő telefonszámát, a telefontársaságot, a
villanyszerelőt, aztán megint az államot az áfával, a szemétszállító céget
aki elszállítja a roszz kapcsolót, de mivel ez tartalmaz fémet is, így
hulladékhasznosítót is. és szerintem még kb. mégegyszer ugyanennyit, csak
azok nem jutottak eszembe.