[Epitesz-barkacs] Tartos villanykapcsolo?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Ápr. 29., Sze, 07:57:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 29 Apr 2009  7:42 levelében:
> a mai villamykapcsolónak látszó ketyerék tényleg ennyire rövidélet~nek?
Az 500 Ft-os obigazdasagos biztos nem er egy hajitofat sem. 1000 Ft
korul kaphatok szerintem, meg egy nepes csalad wc-jeben is eltartanak
legalabb 10 evig. 10 evente egy csere nem a vilag.
Sokkal izgalmasabb kerdes a lakoszobak design kapcsoloi.
Azok 10 ev mulva biztos nem lesznek beszerezhetok. Ha azok kimulnak,
akkor a design miatt egyszerre az osszeset cserelni illene.
Lattam mar olyat is, ami egy dobozban 3 billentyus kapcsolo volt. Ha
ilyen romlik el, es kozben kiment a divatbol, meg akar egy uj doboz
bevesesere is szukseg lehet :-(

Nalunk a 84-ben beszerelt Kontallux kapcsolokat az uj lakok se
csereltek ki. Az egesz hazban talan egy kapcsolot csereltem ennyi ido
alatt.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu