[Epitesz-barkacs] Szilikát/tégla

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 29., Sze, 20:52:50 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Én is azzal találkoztam - először a vagon kirakodása közben :-) - a
> termékneve gázszilikát falazóblokkk volt. Kazincbarcikán gyártották,
> a tágabb környékén volt igazán népszerű. Kevés olyan őrült volt, mint
> én, aki elvagonoztatta Budapestre.

Akkoriban voltak ilyen fura lehetőségek, én is játszottam vele, bár én nem
vagonoztattam semmit. Csak az volt, hogy ketten összeálltunk egy
kollégával, kiszámoltuk, hogy neki meg nekem együtt mennyi cement kell,
rendeltünk egy ún. C menetleveles teherautót a cégtől, és közvetlenül a
vagonból rámoltuk ki a cementet. Ha ma csinálnék ilyet annyi idő alatt,
tutira belepusztulnék. :-)