[Epitesz-barkacs] Szilikát/tégla

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 16:47:57 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.04.29. 15:31:07 +2h-kor írta:

> Állítólag - nem én mondom, média hír - volt olyan sorozat, aminek
> magasabb volt a sugárzása, mint a többinek. Egyik vevőjelöltünk
> eljött háttérsugárzást mérni, és mindent rendben levőnek talált.

a szakirodalom szerint komoly gond nincs

NIKL I., VÉGVÁRI I., HUNYADI I., CSIGE I., GALLYAS M., GÉMESI Z. (1988):
Mátrai gázbeton blokkból épült lakások sugár-egészségügyi vizsgálata.
XIII. Sugárvédelmi Továbbképzi Tanfolyam, Balatonkenese

 ""mátrai gázbeton" sugárzás" kifejezés 1-4. találata az összes, 4 találatból. (0,27 másodperc)

Keresési eredmények

[PDF] Szent István Egyetem Környezettudományi Doktori Iskola RADIOLÓGIAI
A jelentis anyagmennyiségeken is áthatoló radioaktív sugárzás alkalmazásával ..... Mátrai gázbeton blokkból épült lakások sugár-egészségügyi vizsgálata. ...
www.szie.hu/file/tti/tezisek/gemesi_z_tez.pdf - Hasonló oldalak

ATOMKI: Publications of Hunyadi I.... 3 : Mátrai gázbeton blokkbol épült lakások sugáregészségügyi vizsgálata. ..... 3 , Szöke P. 3 , Hunyadi I. 2 + : Az ionizálo sugárzás hatása a növények ...
www.atomki.hu/p2/authorso/aut00038.htm - 207k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

ATOMKI: Publications of Csige I.... Gémesi Z. 3 : Mátrai gázbeton blokkbol épült lakások sugáregészségügyi vizsgálata. ...... Csige I. 1 + : Kozmikus sugárzás a világurbôl. (in Hung.) ...
www.atomki.hu/p2/authorso/aut02438.htm - 171k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

[PDF] Budapest, 2009Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
kerültek, ezzel növelve a lakosság sugárzás és nehézfémek okozta kitettségét (Somlai et ..... A ház 1986-ban épült, anyaga mátrai gázbeton. ...
ion.elte.hu/~akos/otdk2009/otdk_dolgozatok/kornyezettud_dolgozatok/VolgyesiPeter.pdf - Hasonló oldalak